דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מארגנים מסיבת רווקים? 

מאת    [ 16/12/2011 ]

מילים במאמר: 396   [ נצפה 1864 פעמים ]

חבר טוב שלכם מתחתן ואתם רוצים לארגן לו מסיבת רווקים מהסרטים. מאיפה מתחילים ומה עושים בשביל שזה יצליח? כאשר מארגנים מסיבת רווקים יש לקחת בחשבון מספר רב של דברים. ארגון מסיבת רווקים היא לא עוד סתם מסיבת סוף שבוע עם חברים. זו מסיבה אחרונה לפני שחברכם נכנס לחיי הזוגיות, המשפחה והמחוייבות. על מנת לארגן מסיבה מעולה, עליכם לעבוד על פי תוכנית מסודרת. כדי להקל עליכם, הכנתי רשימה שתעשה לכם מעט סדר.

 

מועד המסיבה

אחד הדברים החשובים ביותר במסיבת רווקים הוא התזמון. מועד המסיבה אמור להיות צמוד לחתונה עצמה, אך לא לילה לפני החתונה. כמו כן, כאשר בוחרים את מועד המסיבה, יש לקחת בחשבון את כל האנשים החשובים לחתן. רוב המסיבות מאורגנות בשעות הערב, אך יש כאלה שמארגנים מסיבות מגניבות ליום שלם ואף למספר ימי כיף.

 

מזון

תזכרו שיש לכם עניין עם גברים. לא סתם גברים. הרבה גברים וכנראה אחרי ששתו קצת. במילים אחרות, עליכם להיות מוכנים להאכיל אותם באוכל איכותי ובכמויות גדולות. עליכם לקחת בחשבון את סוג האוכל המועדף על האורחים, כמות נדרשת וכמובן להגיש את האוכל בזמן. אולי חלק מהאורחים יטענו שחשוב להם הבידור, אך תסמכו עליי שבטן ריקה יכולה להוריד את האנרגיות במסיבה.

 

אלכוהול

אחד המרכיבים שמוסיפים המון למסיבת רווקים הוא משקאות חריפים. תשקיעו במשקאות איכותיים כי הם ישפיעו רבות על הצלחת האירוע. ניתן לרכוש משקאות יחסית בזול מספקי המשקאות השונים ולארגן קוקטלים פשוטים. אם אתם לא יודעים להכין קוקטלים פשוטים, השתמשו באינטרנט או בספרים. כמו כן, קיימת אפשרות להמזין "קורס ברמנים מקוצר" למסיבה עצמה, במהלכו תלמדו להכין כמה משקאות ותשתו המון אלכוהול איכותי.

 

מיקום

מיקום תלוי במספר פרמטרים. החל מכמות המשתתפים, עונת השנה ומצב הרוח שלכם. אם אתם "צוות מצומצם" ואתם רוצים לארגן משהו פשוט, אתם יכולים להתספק בבית שלכם. אך אם אתם קבוצה גדולה, רועשת ושמחה, כנראה שתעדיפו מקום גדול ומאורגן יותר. לשם כך אתם יכולים להשכיר לופט למסיבת רווקים, יאכטה מפנקת או וילה למסיבת רווקים. יש לציין, שיש כאלה שמעדיפים ללכת עם חברים לפאב או למועדון.

 

בידור

חשוב מאוד לדאוג לבידור לפני המסיבה ולא להשאיר את הכל לרגע האחרון ("יהיה בסדר"). לרשותכם עומד מבחר גדול של בידור למסיבות רווקים לרבות משחקי פלייסטיישן, משחקים שאתם מארגנים, סרטים, מוזיקה, קורס ברמנים, קורס בישול ובידור חי.

 

תחבורה

מאחר שרובכם תשתו משקאות אלכוהולים, כדאי לחשוב על דרכי הגעה וחזרה לפני המסיבה. קיימות מגוון אפשרויות לרבות מוניות, הסעות מאורגנות, נהג תורן ועוד. לא משנה באיזה דרך תבחרו, אל תעלו על ההגה אחרי ששתיתם.

יואב ליסו, מומחה תוכן בתחום זוגיות, בריאות ופנאי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב